Ofte stillede spørgsmål om Trips

  1. Hvilken e-mail videresender jeg mine bookingbekræftelser til?
  2. Kan jeg specifisere, hvilken rejse min bookingbekræftelse skal tilføjes?
  3. Kan jeg videresende bookingbekræftelser til Trips fra mere end en e-mailadresse?
  4. Hvilke e-mailtyper håndterer Trips?
  5. Jeg har e-mailet min bookingbekræftelse til trips@momondo.dk, men jeg har ikke modtaget den. Hvad kan jeg gøre?
  6. Hvem kan se mine rejser?

Sådan kommer du i gang med Trips
Har du brug for mere hjælp?


1. Hvilken e-mail videresender jeg mine bookingbekræftelser til?

Videresend bookingbekræftelser fra din e-mailindbakke til trips@momondo.dk. Hvis du ikke har en trips@momondo.dk-konto, opretter vi automatisk en til dig og sender dig en bekræftelses-e-mail. For at bekræfte din konto skal du klikke på linket i den e-mail, vi sender til dig.

Tilbage til toppen

2. Kan jeg specifisere, hvilken rejse min bookingbekræftelse skal tilføjes?

Du kan angivet navnet på en rejse, hvor du vil tilføje dine rejseoplysninger. Det gør du ved at bruge et nuværende rejsenavn i e-mailens emnelinje, når bekræftelsen videresendes til trips@momondo.dk.

Tilbage til toppen

3. Kan jeg videresende bookingbekræftelser til Trips fra mere end en e-mailadresse?

Ja. Under Trips-indstillinger er der et afsnit kaldet "Bookingbekræftelser". Her kan du tilføje en hvilken som helst e-mailadresse, du gerne vil videresende bookingbekræftelser fra. Bemærk, at ejeren af e-mailadressen skal bekræfte, at de ønsker deres bookingbekræftelser føjet til din Trips-side i stedet for til deres egen.

Tilbage til toppen

4. Hvilke e-mailtyper håndterer Trips?

Stort set alle. Så længe du videresender e-mailen fra din indbakke (og ikke direkte fra udbyderen). Trips kan håndtere normal tekst, HTML, vedhæftelser med mere.

Tilbage til toppen

5. Jeg har e-mailet min bookingbekræftelse til trips@momondo.dk, men jeg har ikke modtaget den. Hvad kan jeg gøre?

Prøv først at logge ud og ind igen. Hvis du stadig ikke kan se din rejse, har du måske sendt din bookingbekræftelse fra en anden e-mailadresse, end den du har logget på momondo med. Det sker oftest for smartphone-brugere, som bruger forskellige e-mailadresser til at logge ind med på nettet og på telefonen.

Tilbage til toppen

6. Hvem kan se mine rejser?

Hvis du deler eller e-mailer et link til en af dine rejser, så kan alle med linket se din rejse. Men bare rolig – alle følsomme oplysninger som f.eks. booking- og betalingsoplysninger, navne på rejsende og e-mailadresser vises ikke. Dine rejser er ikke synlige for søgemaskiner.

Hvis du ønsker, at en anden skal have mulighed for at se alle bookingoplysninger i din rejse, kan du tilføje dem som samarbejdspartner. Klik på "Del" øverst på rejsesiden, indtast deres e-mailadresse, og markér "Må redigere denne rejse". Af sikkerhedsgrunde kan du kun give adgang til registrerede momondo-brugere.

Hvis du automatisk vil dele alle nye rejser med en anden, kan du angive det under Trips-indstillinger. Bare tilføj deres e-mailadresse under "Del automatisk nye rejser med...".

Tilbage til toppen


Lidt om momondo

Hvordan fungerer momondo, og hvorfor er det gratis for dig?

Få de bedste tilbud

Vi søger efter og sammenligner aktuelle priser på flyrejser, hoteller og lejebiler, så du kan finde de billigste, hurtigste og bedste rejsetilbud

100% prisgennemsigtighed

De flypriser, du ser, er ikke påvirket af dine søgninger, uanset hvor mange gange du søger. Vi anvender ikke cookies til at justere eller hæve priserne.

Gratis og troværdig

Vores rejsesøgemaskine er gratis at bruge, vi tilføjer ingen ekstraudgifter eller gebyrer, og vi er blevet anbefalet af CNN, The New York Times og Frommer's